Winterwerk 2021-2022 - Alleen Scharnegoutum - JOP (12-15 jaar) Winterwerk 2021-2022 - Alleen Scharnegoutum - JOP (12-15 jaar)

JOP staat voor Jongeren Ontmoetings Plaats en is een enthousiaste, laagdrempelige jongerenclub binnen onze kerk. We zijn vooral een doe-club.

Een greep uit ons programma voor het seizoen 2021/2022 is: quiz-avond, game-challenge, kerstworkshop, filmavond, koken voor een sobere maaltijd, kerstworkshop, BBQ en een uitje naar een grote stad. Ontmoeting, plezier en respect staan hierbij centraal.

JOP is er voor jongeren van de eerste t/m de derde klas van het voortgezet onderwijs.

We starten op 12 september en dan gaan we waterskiën!

Informatie : Akkerie Prins akkerie23@gmail.com